NOGIBINGO!7 episode 01 English, Spanish, and Indonesian Subtitles




In this first episode of Nogibingo!7, a new assistant MC will be chosen for the season. Four candidates (along with their supporters) will battle it out by presenting their manifestos and debating amongst each other! The winner will be chosen by a special Committee Member that will leave the candidates shocked! (English subtitles were provided by Beam Subs)

En este primer episodio de Nogibingo! 7, una nueva MC asistente será elegida para la temporada. ¡Cuatro candidatas lucharán por la posicion y presentanran sus manifiestos y debatiran entre ellas! ¡La ganadora será elegida por un miembro del comité especial que dejará a los candidatas en shock!



Contributors :
Timer: himetanslonelydimple
Translator: _Yukirin9
Traduccion al español: himetanslonelydimple
Indonesian translation: Gin, toomuchidea
Typesetter: himetanslonelydimple
TLC, QC: Martin Calden
Encoder, Uploader : himetanslonelydimple



- [IKUDON]  161011 NOGIBINGO!7 ep01 English, Spanish, and Indonesian Subtitles -

~ ENGLISH ~


~ ESPAÑOL ~


~ INDONESIAN ~

Previous
Next Post »

8 komentar

Write komentar
christofer
AUTHOR
4 Maret 2017 pukul 19.15 delete

thank you ikudon

as always worth to wait :)

btw nogibingo6 still not completed yet

Reply
avatar
Indra Zul
AUTHOR
8 Maret 2017 pukul 07.25 delete

makasih min
ditunggu lanjutan nogibingo 6 nya

Reply
avatar
9 Maret 2017 pukul 07.23 delete

makasih min
lanjutin nogibingo 6 nya
kalo bisa sub indo aja gan agar cepat upload gan
#kelamaantunggu
#saran
#saran

Reply
avatar
Anonymous
AUTHOR
10 Maret 2017 pukul 21.54 delete

walaupun yg lain udh pada sub, tetep ikudon yg ditunggu

Reply
avatar
puteri malu
AUTHOR
13 Maret 2017 pukul 04.17 delete

terimakasih min ga sabar episode slanjutnya, oh iya yg nogibingo 6 tolong di lengkapin ya min. terima kasih banyak sblumnya :)

Reply
avatar
Ann
AUTHOR
19 Maret 2017 pukul 23.54 delete

¡Muchas gracias! Espero el Nogi7 -ep2 ^.^

Reply
avatar
armando agung
AUTHOR
27 April 2017 pukul 02.47 delete

nogibingo!6 di lanjut min....

Reply
avatar
Ridwan Sofyan
AUTHOR
18 Juli 2017 pukul 08.49 delete

Mantep min!tapi kalo bisa nogibingo 6 sun indo komplitin ya min, baru lanjut nogibingo 7. Semangat min, terus berikan karya mu:v saya sangat menunggu

Reply
avatar